Thursday, February 16, 2012

SyUrGa AkU aDaLaH MaK DaN aBaH....

Salam....
Baru pas terkejut sbb "misi" kat pusat dialisis mak call n tak sempat nk angkat. While call dia semula tak jwb pulak. Atoyai!!! Bikin suspen tahap gaban! Terus aku call abah...Alhamdulillah mak selamat dan sihat2 je. Aku sentiasa berdoa semoga Allah panjangkan usia mak abah sampai aku betul2 dapat bagi apa yg aku nak bg pada mereka dulu. Aku nk berbakti pada mereka walaupun aku terpaksa bersusah payah sbb mak abah dah byk susah payah utk aku dan adik2 aku...Ya Allah, perkenankan doa hamba ini Ya Allah, tiada lain yang aku pinta selain ini. Sesungguhnya Kaulah Yang Maha Mendengar...

Aku dapat 1 link ni. Blog yg sgt bagus utk kita semua... Klik sini ek!

Harap kita semua akan berada dalam keredhaan ibu bapa kita semua sekaligus dapat keredhaan Allah...Insyaallah....

Nak tgk pic my parents kena la tungggguuuuuu........:)

No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...