Thursday, July 5, 2012

WiN KoReAn MaDe 3-WaY FoLdAbLe BaG


Assalamualaikum w.b.t

kawan-kawan sekalian, jom ramai-ramai join Give Away Contest Saudari Adieha. Blog Saudari Adieha ni memang "awesome" sebab sebagai orang yg da lama  dengan  Herbalife, dia sgt berpengalaman dan aku sendiri pun dapat info Herbalife dari blog dia ni. Syarat-syaratnya sangat senang dan mudah je. Pastu kalau terpilih jadi pemenang, habuannya beg comel ni la...Jom klik kat banner bawah ni ye....



Aku tag kat 3 orang follower aku ni dan semua kawan-kawan yang memang baca blog ni. Terima kasih sebab sudi meluangkan masa korang ek...

1. Shila

Join GA ni dengan klik sini tau...

Wallahualam

Linlone:)

No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...