Sunday, November 11, 2012

PeRiNgKaT SeTeRuSnYa

Assalamualaikum w.b.t
Lama tak kemaskini blog. Hari ni nak habiskan cerita yg dah lama tersimpan dalam draft. Sibuk sikit dgn game, hehehehe.....Nak menulis tapi terganggu dek game.....teruk aku ni kan....Sebenarnya byk jgk hal yg perlu dibuat selain game tu. Nutri Cube Club da dibuka secara rasminya. Nanti aku kemaskini gambar-gambar terbaru Nutri Cube Club.Alhamdulillah, bila kita ikhlas dgn kerja kita, Allah sentiasa akan permudahkan. Herbalifers / Coachee aku pun semakin ramai, Alhamdulillah....Semakin ramai orang dah celik mata dan minda tentang peri penting penjagaan kesihatan. Kesihatan adalah asas kekayaan....:)
Syukur sebab dah capai status Supervisor. Sekarang sedang cuba untuk jadi Active Supervisor dan peringkat-peringkat seterusnya,Insyaallah. Semoga Allah memudahkan cara....Aamiin....

Jom tgk gambar. Tak cantik jgn marah ye....Snap guna HP je.

HERBALIFE - Nutrisi untuk kehidupan yang lebih baik.

 Pengiktirafan pertama daripada Herbalife sebagai Penyelia/Supervisor....

 Pin Supervisor. Berkobar-kobar semangat nak kerja supaya dapat pin lagi.

 Yang ni paling comel. Herbalife buat promosi. "Grab the chance" dan cuba sungguh-sungguh kerja, akhirnya, si beruang ni berjaya dimiliki....

Have You Had Your Shake Today?

 Belum mampu lagi nak punya kereta sendiri, jadi kereta abah jadi mangsa utk strategi pengiklanan :)

 Sesiapa yang nak sihat, langsing dan bergaya bolehlah hubungi nombor tu. Cepat-cepat sebab Herbalife sekarang sedang meletup-letup....

Sampai sini dulu, Insyaallah nanti aku akan cerita tentang Nutri Cube pulak ye. TUNGGU DENGAN SABAR!

Wallahualam,

Linlone:)

No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...