Friday, January 20, 2012

My NeW HoBbY

Car deco utk kereta abah...
Ni keychain yg Kak Ita tempah...
Yg ni pulak benget senget luv dia, pastu jahitan tak seberapa kemas sbb aku junior crafter la...:)


Dah lama tak mengapdet blog aku yg tak seberapa ni. Bukan ape, sibuk main dgn Nawar, cari keje, teman mak dialisis, dn cari duit poket sikit2 dgn buat felt craft mcm gambar kat atas tu. Kebetulan, mmg dok pikir macam mana nk dpt hobby baru utk isi masa lapang aku yg terlalu lapang ni, yela drpd melangut dok pikir bukan-bukan. Lg pulak aku harus melupakan sesuatu!
Cari punya cari, tadaaaaa..... felt craft... aku pun adalah sikit2 bakat menjahit walaupun tak berapa pandai sgt kan...jumpa contoh kat blog2 rayauan then paper felt dan cotton wool yg ditinggalkan adik ada, so apalagi mula la projek... Inilah hasilnya....

No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...