Wednesday, January 4, 2012

2012...TaHuN BaRu

Salam...
Rindu tak terhingga kt blog linlone ni sbb aku da lama tak menjengah. Naik bersarang kot...:)
Dan belum terlambat utk Selamat Tahun Baru 2012...
Setahun lagi yg perlu aku tempuh dan tahun 2011 benar-benar bg aku kenangan yg byk membuatkan aku mengalir airmata. Adakah tahun ni benar-benar akan membuatkan takdir hidupku berubah? Wallahualam....
Walau apa pun yg perlu aku lalui aku pasti akan laluinya dgn pasrah dan redha. Senyuman tetap milikku...
Pasal azam plak, adalah...Mana boleh share dgn korang...hehehe...
Happy New Year for myself and also to my blog.Wish you all in a bright pleasant day for everyday...:)

No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...