Thursday, November 28, 2019

MY LITTLE LALA BY NAURAH

Terjebak dalam dunia brownies menjadikan ini adalah duniaku.
Menjadi pendapatan buat aku yang hanya seorang suri di hati suami.

Yay! Ramai yang suka.

Alhamdulillah, percaturan kali ini menjadi.

Mana taknya, sebelum ni memacam aku jual.
Baju ke laut.
Kosmetik pun ke laut dalam.
Perabih modal jugak la.
Lastly, lelong masuk tong.
Hahaha.

Yela, bukan orang nak beli gincu hari-hari.
Betul tak?

Takkan nak dok sesaja dendiam tanpa dapat hasil!

Aku start joint PJJ Cik Dayang.

Bermodalkan RM50 dok belajar buat kek dengan Cik Dayang.
Alhamdulillah menjadi semua.

Memula nak jual tu, susah jugak la.
Carik lubang mana yang boleh selit, aku selit.
Market luas, tapi nak dapat PERCAYA atas kesedapan brownies aku tu payah.

Finally, tersebar dari mulut ke mulut.
Dan sekarang alhamdulillah.
Every week akan ada brownies yang masuk order.

Daripada untuk makan-makan, sampailah untuk hantaran.
Syukur sesangat.

Dan sekarang adalah produk lain selain brownies.
Ada indulgence, Nutella choc bar, Cheese tart, Cheese cake, Marble cake dan lain-lain.

Brownies memang topseller.

Ada ke sesiapa berminat nak joint agent?

Aku harap dengan bukak agent ni, aku dapat tolong orang lain pulak.
Yela, mana tahu ada yang macam aku dedulu.
Dalam beg takdo duit!
Payoooohhh weyhhhhh!

Harapkan duit suami.
Segan weyhhhh nak mintak walaupun laki sendiri.

Usaha selagi terdaya!

Jom joint agent bagi korang yang area Melaka ni.


No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...