Thursday, June 30, 2011

SuGaR gLiDeR a.k.a AwAn n SuRiA


Comel kan Tupai Terbang ni. Haiwan cute lg cinonet yg aku dan my sis, Mimi kena bela semasa ketiadaan master dorang my bro, Acid 3 hari ni.
Cerewet dan banyak kerenah jugak la nk jaga, lebih-lebih lagi bagi org yg mcm aku ni sbb dorang ni berjaga malam dan kalau tak cukup mkn memang dorang ni bising. First night aritu terlupa nak letak air apple Twister dia (haa...high class tak?) bising sampai mak dok kejut suruh tengok apa hal kat dorang ni, bagi air ni terus senyap. Haaa... nakal dorang ni, lagipun maybe dorang rindu kot kat master dorang.
At first aku tak tau langsung kewujudan haiwan comel ni. Yela, aku bukan penggemar haiwan selain kucing la kan. Bila Acid ckp dia ada bela sugar glider, aku dok bayangkan macam tupai besa tu la yg macam selalu aku tengok kat pokok kelapa tu. Rupa-rupanya lain cikit. Plg aku suke mata dia hitam dan ekor dia mcm kartun marsupilami, panjang...dan bunyi dia time aku kacau. Sama bunyi macam aku cuci muka tiap hari,hahaha....
Nama dorang ni Acid letak Awan dan Suria. Tak tau la kat mana yg ade awan dan suria tu!
Pasal dorang dan dr mana asal dorang bace sini ek... Menambah ilmu pengetahuan tuntutan agama... =)


No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...