Tuesday, June 7, 2011

AkU kEmBaLi

Lama sgt tak berblog ni. Serasanya hampir setengah thn. Mana taknye, aku bru nk belajar2 berblog dn adikku yg lambat dpd aku dlm dunia blog ni dah melebihi aku kepandaiannye berblog dlm Sayang Melaka tu....Macam mana nak aktif ek. Maybe. I need some references to make my blog more interestig than before. Insyaallah akan digiatkan....

Byk benda dah berlaku dlm setengah tahun ni. Kehidupan, ade suka dan ade duka... dan paling melarakan dan membuat hatiku sentiasa dirundung tangis dan sepi....semuanya dah ditakdirkan berlaku dan aku kena pasrah dan redha dgn segala ketentuanNya Yang Maha Esa...

Nothing to say, just wait for me yeah...

No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...