Sunday, August 7, 2011

DuRiAn Oh DuRiAn

Amacam? Ada berani dgn bau durian ni? Aku memang penggemar durian ni. Kalau menghadap dgn Adik dan Mimi memanglah boleh habes selonggok, hahaha....
Alhamdulillah, aku tak termasuk dlm golongan org2 yg tak boleh makan mahu pun terbau durian ni. Syukur Ya Allah. Oleh sebab musim durian ni pun da nak habes, jd aku post pasal durian dan utk pengetahuan, sila lah klik di sini yer... Rupa-rupanya ada lebih drpd 100 jenis durian kat Malaysia ni. Wikipedia ni sgt berguna pada aku. Thanks wiki....
Ni gambar durian yg mak kata jenis durian kahwin. Rasanya pahit manis dan memang sgt sedap. Semerbak baunya, seenak rasanya....

No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...