Sunday, August 28, 2011

SaLaM LeBaRaN 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Mulia
Ampun maaf dipinta mensuci hening dosa
Setahun menghilang sekarang menjelang
Hari yang bahagia Selamat Hari Raya...

Salam Aidilfitri dan rasa sedih sgt sbb Ramadan dah nak berakhir...
Harap dipanjangkan umur dpt jumpa lagi Ramadan tahun depan, Insyaallah...
2 minggu selepas raya, aku kena pulun utk temuduga dan berharap agar ni Raya terakhir aku sebagai penganggur...
Semoga raya kali ni akan lebih bererti dan membawa sinar dlm kehidupan aku dan kita semua....
Lebih2 lagi kita akan menyambut Hari Kemerdekaan negara ke 54 tahun. Semoga negara kita akan sentiasa makmur kerana kita semua sayangkan negara ni akan hidup harmoni bersama selamanya, Amin....

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin
Selamat menyambut kemerdekaan ke 54 Malaysia!

No comments:

Aku apa Adanya Aku....❤

Hampir 2 tahun aku menghilangkan diri daripada dunia blogger. Dunia penceritaan perihal kehidupan. Kehidupan seorang insan biasa yang tak...